Alla inlägg den 22 februari 2021

Av Maria - 22 februari 2021 12:58

Jag och några vänner att bestämt att åka en kryssning. Jag och Evelina hade bestämt att dela hytt. Alla vi va så taggad på få åka, jag tänkte kanske jag hittar jag han ikväll eller den andra kvällen,eftersom denna resa skulle ta oss till Riga. Vi kliver på båten och går till våra hytter och fixar oss inför middagen . Men innan det skulle vi fixa lite dricka från taxfree. Redan då ser jag en sjukt fin kille , han va lång brunt hår och och va muskulös , han bar fina byxor man kunde nästan se hur fin kuk han hade . Jag ville få kontakt men hur ?. Han var ju bara några meter från mig . Han hade en shot flaska i handen , så jag fram och säger hej! Hej svarar han tillbaka och ler vilka läppar han hade . Helt. Perfekta och hans ögon . Är den god frågade jag ? Ja det är den svarade han . Prova du också . Men Precis när jag skulle fråga nått hör jag hur mina vänner ropar på mitt namn Maria!!!! Fan tänkte jag , sa snabbt måste gå men hoppas vi ses senare . Hela kvällen försökte jag se om jag såg han det gjorde jag inte . Nu är vi framme i Riga försökte även nu kolla om jag såg han men nej min vänner sa släpp han ! Nu ska vi shoppa loss o Riga ! Vi shoppade och hade jätte kul åt god mat och hade så trevligt! Nu var vi på båten igen och vi skulle äta buffé denna kväll . Jag ställer mig i kön för att plocka salladen och där får jag kontakt med henne . Hon som förtrollade mig .jag fattade inte riktigt vad som hände i min kropp när jag såg henne stå där med hennes långa blonda hår , hennes ögon glittrade hennes läppar var fylliga vill bara kyssa dom . Hennes långa kropp var gyllenbrun , hon hade en lång vacker klänning som var svart och man säg hennes vackra bröst , som jag bara ville känna på . Hon tittar oxå på och vi tittade länge ,märker hur folk börjar skrika Helllo ??!!!! Och jag tar det jag ska ha men kan fort inte sluta att kolla på henne . Hela tiden ser jag på henne för hon sitter bara ett par bord bort , jag hör hon pratar med sina vänner , fast jag fattar inget , hon måste klivit på i Riga . Hon reser på sig och pekar mot mig , och ser kom med sitt finger , Säger snabbt till mina vänner att jag måste på toa , och ber det vänta på mig vid baren sen eftersom vi var klara . Hon väntade vi toaletten , och hon tar min hand och vi kollar runt så ingen ser . Vi går in på en toalett och där kysser hon mig och jag henne , hon tar på min bröst , och går längre ner , hon lyfter upp min klänning jag hade på mig och drar ner mina spetsiga string och börjar slicka mig , aldrig har velat stöna så högt som jag gjorde då , kändes som jag skulle kissa på , men jag fattade att hon hade gett mig min första fontän orgasm . Efter ett tag hör jag mina vänner ropa Maria är du okej ?? Jag svarar snabbt kommer snart gå ni !!! . Jag säger till henne vi måste senare , ber henne sätta sig vid hos vid klubben . Jag smyger ut och går mot baren där jag viste att det skulle sitta . Och jag beställer en drink . Efter tag kommer dom och det sätter vid hos och hälsar på oss , hon säger att hennes namn är Tanja . Hon sätter sig vid mig , hon doftar så gott och jag vill bara sätt mig på henne . Jag frågar om vi kan köra en lek . Bara för få strula med henne . Å alla är på. Och vi fick chans att strula vi strular länge och hon tar på mig . Till slut viskat min kompis ner i hytten för fan . Jag tog tag i hennes hand och leder henne ner till min hytt , jag drar av hennes klänning och hon min . Vi leker med varandra länge och jag går ner på henne . Och hon får en fontänen orgasm , hennes kropp va så perfekt och hennes bröst lika så . Hon säger nu är min tur . Hon masserar mina bröst som nu är så håra och hon leker med min bröstvårta. Hon går längre längre ner och börjar pulla mig och jag skakar av det är så skönt . Hon slickar mig och där kom min andra fontän orgasm . Hon va så speciell. Hon va kvinnan jag ville va med jag skriker fuck meeee !! Och hon lägger sig på mig och våra fittor möts och jag och hon kommer flera gånger om . Denna kväll var magisk denna kväll va en kväll då jag fatta vem jag verkligen var ! Hon fick mig att verkligen inse va jag gillar .

Av Maria - 22 februari 2021 12:33

Hej alla !!!
I denna blogg kommer ni kunna läsa lite sexnoveller . Allt är påhittat, och även personerna . ? . Har du någon på lager och vill ha den här ? Så kan du bara skriva till mig .!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2021
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards